kom hem från ridningen sen åkte jag pappa och farmor och handlade medans mamma var hemma med luddis :)

hej idag var jag på ridning och då fick jag Cosmos och vi hoppa och det gick sita bra han stanna inte på något hinder som han brukar göra och då brukar vissa ramla av.  Men så gjorde han inte med mig :) så  jag är stolt över han :) Och efter ridning så åkte vi till coop nära och köpte tomte klubbor mums <3 sen åkte vi hem och då bytte jag om och efter jag hade bytit om så gick pappa en sväng med luddsien (ludde) sen åkte vi till farmor och hämtade henne sen åkte vi till ica maxi  och handlade :) efter att vi hade handlat där så åkte vi till rusta eller jag satt kvar i bilden och åt hamurgare :) och läste en ny sigge bok. :) medands farmor och pappa var in till rusta och kollade på en ny grill till farmor. För på lördag då ska vi äta hos farmor tror jag :) och då kommer Kurt, Gunni, Kicki, Uffe,lukas,Veber,Mamma, Farmor,Ludde,Pappa och jag. Så vi blir ett litet gäng (stavning)
ha det så bra /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0